Deklaracja dostępności strony internetowej INNEKO Sp. z o.o.
INNEKO Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej inneko.pl.
- Data publikacji strony internetowej: 2024-01-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-01-19
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- filmy, materiały multimedialne nie posiadają audiodeskrypcji, napisów dla osób niedosłyszących i głuchych,
- część plików nie jest dostępna cyfrowo,
- część dokumentów PDF nie jest poprawnie odczytywana przez programy dla osób niedowidzących i niewidzących.
Wyłączenia
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Informacje dodatkowe
Dostępne skróty klawiaturowe działające w aktualnych wersjach popularnych przeglądarek internetowych (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Microsoft Edge):
- ⬇ (strzałka w dół) – przesunięcie treści w dół
- ⬆ (strzałka w górę) – przesunięcie treści w górę
- TAB (tabulator) – przejście do następnego elementu na stronie
- CTRL + F (ctrl + litera „F”)– wywołanie pola umożliwiającego wyszukanie treści na stronie
- lewy ALT + D – (lewy alt + litera „D”) – przejście do paska adresu strony
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2024-01-19
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-19
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Rozpatrywanie uwag i wniosków:
- E-mail: biuro@inneko.pl
- Telefon: 95 722 53 85
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Zarząd INNEKO Sp. z o.o.
- Adres: ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wlkp.
- E-mail: biuro@inneko.pl
- Telefon: 95 722 53 85
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek siedziby spółki INNEKO 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Teatralna 49
- Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli
budynek czterokondygnacyjny (parter, I piętro, II piętro, III piętro). Budynek posiada kilka wejść, które otwierane są ręcznie. Dwa główne wejścia na I, II i III piętro posiadają barierę w postaci schodów wejściowych do budynku. Pozostałe wejścia z poziomu parteru do pojedynczych pomieszczeń nie posiadają odpowiedniej szerokości zapewniającej swobodny wjazd osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim. Drzwi wejściowe z możliwością otworzenia obu skrzydeł znajdują się na parterze i zapewniają swobodny wjazd osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim do sali edukacyjnej. Jeśli jest taka potrzeba, pracownicy z biur ulokowanych na wyższych kondygnacjach budynku mogą zejść do petenta i załatwiają sprawę. Przy tych drzwiach wejściowych do budynku nie ma niestety zamontowanego dzwonka, który pomógłby osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim skontaktować się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta i zasięgnąć informacji w temacie, gdzie należy daną sprawę załatwić. Na parterze budynku (po lewej stronie od drugiego wejścia głównego) znajduje się dział personalny, w którym pracownicy mogą załatwić sprawy kadrowe, jednak szerokość drzwi wejściowych uniemożliwia wjazd osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim. - Opis dostępności korytarzy, toalet, schodów i wind
W odniesieniu do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim – dostęp tylko do parteru budynku. W budynku nie ma windy, nie ma platformy dla wózków zamontowanej przy poręczy schodów. Budynek nie posiada toalet i łazienek dostosowanych do osób niepełnosprawnych.
Szerokość korytarzy nie wszędzie umożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Przy przejściach między pomieszczeniami znajdują się progi. - Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.
W budynku nie ma przenośnej pętli indukcyjnej oraz systemu przywoławczego.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. - Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Brak parkingu z wydzielonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych. Najbliższe miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy ul. St. Hejmanowskiej. - Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
Brak informacji o tym, że do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Jednakże do budynku można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. - Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć.
W budynku nie ma tłumacza języka migowego na miejscu, ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.